De tijd vliegt! - Reisverslag uit Turnhout, België van Mennovandewal - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Turnhout, België van Mennovandewal - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Door: Menno van de Wal

19 Juni 2017 | België, Turnhout

We zijn al bijna op de helft van onze stage, Mijn vorige dagboek heb ik een week geleden geschreven. Ik schijf er nu al een omdat wij ongeveer uitkomen op een stage van 7 a 8 weken. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin bij Robbert en ga ook met plezier door.

Toch is er deze week vrij veel gebeurt. We zijn verder gegaan met de grote klant die Robbert binnen heeft gehaald, dit gaat lekker snel. Echter ging dit wel een keer mis, dit kwam namelijk doordat de wagen die we een wrap wilden geven al beplakt was. Dat is nog niet zo erg, maar toen we de folie van deze wagen af wilden halen trokken we een stuk van de lak van de wagen mee. Dit gebeurt doordat de folie die er daarvoor was opgeplakt te warm is geworden en de lak er zo mee aftrok. Kan gebeuren natuurlijk maar dit hebben we toen wel even doorgegeven aan het bedrijf.

Verder is er een Ford binnengekomen, wat van zichzelf niet zo speciaal is. Maar de eigenaar had deze Ford super mooi ‘gepimpt’ zoals ze dat mooi zeggen. De gehele auto was met een goud/bronzen gloed beplakt en de uitlaat was licht blauw gespoten. Ook was deze auto verlaagd, wat uiteindelijk wel een klein probleempje was toen we hoorden dat er onder de auto wat bij geplakt moest worden.

Toch was dit een zeer leerzame week en heb ik weer wat bijgeleerd over oplossend denken.