Nog eventjes te gaan - Reisverslag uit Turnhout, België van Mennovandewal - WaarBenJij.nu Nog eventjes te gaan - Reisverslag uit Turnhout, België van Mennovandewal - WaarBenJij.nu

Nog eventjes te gaan

Door: Menno van de Wal

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2017 | België, Turnhout

We hebben het moment bereikt dat het einde van de stage in zicht is. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat we niks meer gaan doen. Ik heb veel gedaan in deze weken en ik blijf dat natuurlijk volhouden totdat de stage volledig is afgerond.

We zijn deze weken nog flink bezig geweest met de grote klant waar we 30 wagens voor gaan wrappen. Verder zijn er veel klanten binnengekomen die in deze weken hun auto een folie laag willen geven. In deze weken heb ik dan ook veel met het Belgische volk gepraat en ben ik er toch achter gekomen dat wij als Nederlanders toch best veel verschillen met de Belgen. Hierbij moet ik zeggen dat mij vrij veel opviel. Zo praten de Belgen een stuk sneller dan de Nederlanders en dat soms best lastig is om hun goed te verstaan.
Toch zijn de meeste Belgen heel vriendelijk en altijd in voor een praatje. Ook kun je natuurlijk goed met ze lachen, al ligt dit natuurlijk ook een beetje aan de manier waarop ze praten. Je weet wat ze zeggen maar hun accent en benoeming van het woord is vaak anders.
Met de Belgen waar ik mee gepraat heb kon ik goed opmerken dat het vrolijken en rustige mensen zijn (Meestal dan) en dat ze graag ook een praatje maken met jou.

Verder is er ook een ongelukje gebeurt toen we de bus van onze klant wilden openmaken om te beplakken. Dit kwam doordat we toen de achterdeur open stond en de handvatten verwijdert waren de deur per ongeluk dicht gedaan hadden. We zijn toen flink wat tijd eraan kwijt geweest om de deur te openen door het gat waar de klink eigenlijk zat. Maar uiteindelijk is dit goed gekomen en konden we de wagen verder afplakken en de deur uit doen.

Ik hoop dat jullie tot zover genoten hebben van je stage.
Ik wens jullie nog veel plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Turnhout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2017

Het einde is daar!

26 Juni 2017

Nog eventjes te gaan

19 Juni 2017

De tijd vliegt!

12 Juni 2017

Buitenlandstage 2BWatched

06 Juni 2017

Lekker aan de gang!

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 3176

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: