Het einde is daar! - Reisverslag uit Turnhout, België van Mennovandewal - WaarBenJij.nu Het einde is daar! - Reisverslag uit Turnhout, België van Mennovandewal - WaarBenJij.nu

Het einde is daar!

Door: Menno van de Wal

Blijf op de hoogte en volg

02 Juli 2017 | België, Turnhout

Het einde van de stage is dan echt aangebroken. Ik moet zeggen dat dit voor mij wel de leukste stage was die ik heb meegemaakt. En dit komt eigenlijk niet eens persé doordat we mooie wagen mochten stickeren maar vooral door de informatie die Robbert mij gegeven heeft.

Op het begin zag het er leuk uit om een eigen bedrijf te hebben. Eigen werktijden, meer verdienen en natuurlijk je eigen ding mogen doen. Heerlijk toch? Maar Ondanks dat een eigen zaak leuk en vrij kan zijn heeft het ook verplichtingen.
Ik heb in deze weken veel met Robbert gepraat, dit vond ik heerlijk om te doen omdat Robbert meer wijsheid heeft in het runnen van een zaak dan dat ik zag bij mijn voorgaande stages. Robbert leerde mij dat een eigen zaak hebben ook betekend dat je heel hard moet werken al wil je een zakcentje meer verdienen. Je kunt eigenlijk geen nee zeggen als je een eigen zaak hebt. Als je dit namelijk wel doet kan het goed zijn dat de klant opzoek gaat naar wat anders en niet meer terugkomt omdat jij te vol zit. Verder moet je ook mentaal sterk zijn omdat je toch als kernpunt gezien wordt in je bedrijf en je collega’s met te grote problemen naar jou moeten kunnen om hun te helpen met een oplossing.

Toch heb ik gezien dat Robbert dit zeer goed doet en hij er telkens weer aan gaat werken om zijn werk te verbeteren.

Deze laatste weken heb ik nog veel gedaan. Zo hebben we bij onze buren die een carwash hebben opgebouwd reclameposter opgehangen die we ook op grote hoogte ophingen, dit moest dan gebeuren met een hoogwerker en stabiliteit in jezelf. Dit gaan jullie ook terugzien in het filmpje. Verder hebben we de grote klus van 30 wagen voor nu afgerond en er komen over een paar maanden weer wat wagens bij. Helaas zullen we hier zelf niet meer bij zijn, maar ik hoop Robbert genoeg geholpen te hebben in de tijd dat we er waren.

Ik heb een super stage gehad, ik hoop jullie allemaal ook!
Ik wens jullie een fijne vakantie en ik zie jullie allemaal over een paar weken.
Fijne vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Turnhout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2017

Het einde is daar!

26 Juni 2017

Nog eventjes te gaan

19 Juni 2017

De tijd vliegt!

12 Juni 2017

Buitenlandstage 2BWatched

06 Juni 2017

Lekker aan de gang!

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 3181

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: