Buitenlandstage 2BWatched - Reisverslag uit Turnhout, België van Mennovandewal - WaarBenJij.nu Buitenlandstage 2BWatched - Reisverslag uit Turnhout, België van Mennovandewal - WaarBenJij.nu

Buitenlandstage 2BWatched

Door: Menno van de Wal

12 Juni 2017 | België, Turnhout

Ik loop op dit moment stage bij 2BWatched, ook wel 2Wrap genoemd is een bedrijf dat auto’s wrapt in super veel verschillende kleuren. Van mat zwart tot lichtgroen. Noem de kleuren maar op en ze kunnen het op je auto zetten. Buiten het wrappen van auto’s doen ze ook logo’s van bedrijven (Efteling) wrappen op auto’s billboards e.c.
Her bedrijf wordt geleid door 2 vrienden, Robbert Coolen & Peter van Tilborg. Echter zit Peter in Malibu en is mijn stagebegeleider in België Robbert.
Robbert is een super toffe stagebaas. Zijn aanpak vind ik zeer fijn omdat hij laat zien hoe je bijvoorbeeld een logo uitsnijdt en geeft hij daarna de kans aan ons om het zelf te proberen. Hierdoor leren we veel, en natuurlijk gaat het ooit fout. Maar fouten maken is menselijk, Ik ben daarom zeer tevreden over de manier waarop Robbert met ons omgaat.

Even over de stage zelf.
Ik heb er op dit moment bijna 2 weken opzitten en tot nu toe gaat het top! Ik mag aan eigenlijk alles wat hier gebeurt meehelpen. Soms zitten daar wat mindere taken tussen zoals opruimen, maar 90% van mijn tijd besteed ik aan opdrachten die echt bijdragen aan het totaal plaatje. Zo mag ik de logo’s van bedrijven uitsnijden en helpen om deze op de auto’s te krijgen. Ook mag ik meehelpen met het wrappen van de auto’s die mensen hierheen brengen om een nieuwe look te geven aan hun auto.

Verder ben ik ook bezig met de marketing. Zo ga ik voor 2BWatched een filmpje maken die hun kunnen gebruiken als een promotiefilmpje. Deze ga ik op locatie opnemen maar vooral ga ik hier thuis aan werken.

Het zijn lange dagen werken, soms wel tot 12 uur op een dag. Maar dit wordt rechtgetrokken in verloop van mijn stage.
Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik tot nu toe een leuke stage aan het lopen ben en ik ben benieuwd wat de komende weken gaan brengen